جمعه , فروردین ۳۱ ۱۳۹۷
صفحه اصلی / اخبار بانک ها / ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است
ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است
ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است

ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است

معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی رؤسای دوایر و شعب استان گلستان، ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات را از راهبردهای اصلی بانک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، جعفر صفایی مزید – معاون طرح و توسعه بانک – در این نشست اظهار کرد: مدیرانی در عرصه بانکداری موفق خواهند بود که خود و همکارانشان را به دانش روز دنیا و مهارت های تخصصی مورد نیاز تجهیز کنند.

معاون طرح و توسعه انعطاف پذیری در سیاست گذاری های بانک را مهم عنوان کرد و ابراز داشت: این انعطاف پذیری باید به صورت مستمر وجود داشته باشد؛ چرا که در پیشبرد اهداف متعالی بانک و دست یابی به چشم انداز ترسیم شده، بسیار موثر است.

صفایی با اشاره به فضای مطلوبِ وحدت و همدلی بین کارکنان بر حفظ انسجام گروهی تاکید کرد و گفت: تعامل با سیستم بانکی کشور، تولید ایده و خلاقیت و اتخاذ راهکارهای جدید برای ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات بانک از راهبردهای اصلی بانک است.

معاون طرح و توسعه از کاهش مطالبات و دارایی های سمی بانک خبر داد و گفت: در این راستا فعالیت های جهادی مناسب و قابل توجهی در بین مدیران و کارکنان شعب در سراسر کشور آغاز شده که ان شاء الله با تلاش همه همکاران این روند با قوت و قدرت استمرار داشته باشد.

در ادامه، رسول سعیدی حقیقت –رئیس اداره امور شعب استان گلستان – گزارشی از عملکرد استان در زمینه طرح ارتقاء سود آوری ارائه کرد و ابراز امیدواری نمود تا با یاری خداوند متعال و همدلی و همراهی تمامی کارکنان این استان در تحقق برنامه های از پیش تعیین شده بانک موفق باشد.

این مطالب را نیز ببینید!

راه اندازی نخستین باجه جوانه های بانک ملی ایران و بانکداری کودک و نوجوان در صدر اخبار هفته

نخستین باجه جوانه های بانک ملی ایران با رویکرد خدمت رسانی به آینده سازان کشور …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *